Året som gick

Inspirerad av Kattkerstin försöker jag (med hjälp av bloggen) minnas en höjdpunkt varje månad året som gick. Jag utmanar dig att göra detsamma!

Januari: Jag fick till mitt första ”riktiga surdegsbröd. Må låta banalt, men sedan dess har vi i princip bara haft hembakt hemma, så i vårt liv var det en stor grej.
Februari: Vi drog på semester till Fuerteventura.
Mars: Mats lycka är min lycka. Han var grymt nöjd efter att ha sprungit på en av sina största idoler och dessutom blivit fotograferad tillsammans med honom!
April: Min födelsedag firades med alla bästa vännerna på Rival.
Maj: Mats, jag och Vera for till London för att reka inför flytten.
Juni: Mats påbörjade sin pappaledighet och två härliga sommarmånader tillsammans väntade.
Juli: Vi bytte sommarstuga från den i Småland till den i skärgården. Fortsatte slappa och bara ha det härligt.
Augusti: Vår prinsessa fyllde 1 år och vi flyttade till London!
September: En skön helg i Eastbourne med härliga vänner satte guldkant på hösten.
Oktober: Ett drygt år efter förlossningen kom jag i jeansen jag inte kunnat ha sen innan vi började med IVF-behandlingar i början av 2008!
November: Vi hittade (för oss) nya smultronställen i vår nya hemstad.
December: Bästa vännen Kicki kom och hälsade på och Mats, Vera och jag hade en skön jul med finaste granen ever!

5 svar till “Året som gick

  1. Gott slut & Gott nytt! Vi firar av det gamla året (måtte det aldrig komma tillbaka, för sorgligare och jobbigare år får man leta efter) i myskläder med alvedon och näsdukar!
    Kram Prallan

  2. Om jag kunde så skulle jag. Definitivt! Du känner ju min listådra ;-)¨

    Jag kör ett eget bokslut istället. Snaaart :-)

    Kram och det göttigaste 2011 önskar vi er fam. M&M&V!!

  3. Pingback: 2010 års tre bästa… | Queenstreet

  4. Pingback: Året som gick « Queenstreet

  5. Pingback: Året som gick | Queenstreet

Kommentera

