Överraskningarnas dag

Så blev det Mats födelsedag. Han var ledig och jag och dottern hade planerat överraskningar hela dagen. Det började med mysfrukost hemma, fortsatte med ansiktsbehandling och massage följt av lyxig lunch på National Portrait Gallery. Efter det tog vi en promenad på stan och sen… sen bar det av till sjukhuset! Jag trodde jag läckt lite vatten men efter en koll visade sig allt vara fint. Men tiden var knapp. Jag gick från sjukhuset fem-i-sex och klockan sex visste jag att det skulle ringa på dörren. Det var inte hämtmat som jag sagt till Mats, utan ett tjugotal vänner med nästan lika många barn. Det var verkligen på håret, men jag hann. Och Mats. Ja han blev minst sagt överraskad!

Detta bildspel kräver JavaScript.

10 svar till “Överraskningarnas dag

  1. Oerhört fint du gjort åt honom!

  2. De var verkligen lika trevligt och gott som bilderna visar. Lyllos karl den där Matsen som har en så fin flickvän. Åh skulle smugglat ner en tåtbit att mumsa på nu. jamjam

    • Tårtan smakade utmärkt idag med kan jag meddela! :) Har ni lite tid över efter jobb imorgon eftermiddag kan ni väl titta förbi på en bit till? Kram!

  3. Stort grattis, Mats!

  4. oj helt plötsligt blev arbetsdagen kort ;)

  5. Sandra Palmqvist

    Det är ju inte det minsta jobbigt att bli 20 när man får fira det sådär. ;)
    Grattis i efterskott till Mats.

  6. Pingback: Mats blomsterprakt | Queenstreet

  7. Pingback: Året som gick | Queenstreet

Kommentera

