BB

Vattnet gick i natt, men efter koll på sjukhuset blev jag hemskickad igen. Nu väntar och klockar vi. Bebisen borde komma under dagen.

20120315-075922.jpg

17 svar till “BB

  1. Åh spännande!!!

  2. Spännande! Kände att det var grejer på gång i natt, sov dåligt :). Skönt att vattnet gått, då blir förlossningen bra….enligt min teori :). Och så helt rätt på dagen, men det är kanske inte konstigt när det var sådan kolla från början, så att säga. Kör hårt idag och stort lycka till! Kram

  3. lycka till! :)

  4. Åh, spännande!! Och en punktlig bebis dessutom :):

    Lycka till nu!!! Kram

  5. Tjoho, snart har ni ny bebis!!! Jag trodde ju innan fredag ;) Har också gissat på tjej 3,5 kg, vi får väl se. Lycka till!!!!!!!!!

  6. Åh en förbannade hissen som aldrig kommer.
    Puss kram och massor av kärlek. P tror att Vera ska få en lillasyster en kille hmmmmm

    • Ja snabb är den inte. Fast på natten var den faktiskt väldigt smidig. Det värsta som hände var att jag höll på att gå vilse när jag skulle gå ut! :)
      En killillasyster, kan bli svårt att ordna, haha!

  7. Härligt att det har satt igång!
    Snart är bebben här!
    Heja, heja!

  8. Hur står det till med magnolian? :)
    Jag hejjar på bebben allt jag kan!
    Kram!

  9. Pingback: Året som gick | Queenstreet

Kommentera

