Le Ring

Jo Mats friade med ring och allt i torsdags ett par timmar efter det att lillasyster kommit till världen. En ring jag får göra själv. Med hjälp av Mats mormors ring och hennes hänge med en briljant.

Perfekt tycker jag. Jag har ju alltid velat ha en antik ring med historia och själ och här får jag dessutom utforma den lite själv. Frågan är bara hur. Och var. Känner du till någon bra guldsmed i London eller Stockholm? Eller har du en briljant (hehe…) idé på design? Nu ska jag fortsätta surfa ringar och fattningar.

11 responses to “Le Ring

  1. Å så väldigt väldigt fint!
    Det är så man vill ha det, han har koll din Mats!
    Sista bilden… jättefin!

  2. Fy tusan vad gulligt, och fint, och romantiskt! *Böööl*

    Jag har dock inget att tillföra i var du kan göra det, men att göra om den till en klassisk enstensring vore ju superfint!

  3. Fint! Kanske Kaplans på Biblioteksgatan kan hjälpa?

    • Tack för tips. Ska kolla! Har varit inne på deras sajt redan och inspirationssurfat, men tänkte inte på att de gör mer än auktionerar ut gamla smycken.

  4. Kan ju bara instämma med ovanstående. Det här är SÅ romantiskt att man blir tårögd! Grattis igen.

  5. Jag kan rekommendera Daniels faster Karin Junzell, kolla in hennes hemsida vetja:

    http://www.karinjunzell.se/

    Hon är jättegullig och har gjort min vigselring. Hälsa från mig!

  6. Pingback: Året som gick | Queenstreet

Kommentera

