Lika härligt som vidrigt

Alltså jag avskyr ju snö. Och kyla. Ja mest kyla faktiskt. Att frysa är bland det värsta jag vet. Och att klä på mig (för att inte tala om barnen) tusen och tusen kläder för att slippa frysa – ja det tillhör inte heller favoritsysselsättningarna. Men ändå. När jag kollar bilder från snödagarna i Sverige så saknar jag det litelitegrann:

IMG_6432

4 responses to “Lika härligt som vidrigt

  1. Jag håller helt med dig, främst för att jag också avskyr att frysa (och gör det mest hela tiden). Det här med vinter är trickigt, tur att det oftast är innan man går ut som det är som vidrigast, väl ute är det ofta ganska skönt.
    Förutsatt att det inte snöar och blåser samtidigt.

  2. Miss Upsey Daisy

    Vilket år du hade 2012 :) Mitt år var inte lika som ditt men jag förlovade mig och blev gravid :)

    • Nämen hur har jag missat? Är du gravid?! Grattis! Fasen vad härligt! Och grattis till förlovning också – tycker vi skriver under på att 2012 hade en hel del gott med sig!

Kommentera

