Min kompis PK är en kul kille!

Närhelst jag är på lite trist humör klickar jag in och kollar på denna. Garanterat gapflabb! Jag tror fasen jag pissat på mig om jag varit med!

Till och med lilla V gillar. ”Kaaaa” säger hon uppmanande. ”Kaaaa” (=rutschkana, såklart!)

3 responses to “Min kompis PK är en kul kille!

  1. Har ingen aning om vilka de är men jag skattar läppen av mig när jag ser det här. Man måste titta många gånger 🙂

  2. Sjukt kul! Har redan kollat x antal ggr…. Typiskt PK grej känns det som…
    Ha ha ha. . .

  3. Absolut min favvo också, jag har skrattat så sjukt många gånger till den. Höll på att kissa på mig även om jag inte var med just då. Detta var en fortsättning efter Max 40-års fest…

Kommentera

