Tack!

För underbar uppvaktning och finaste presenterna! Från frukostbrickan på sängen, Veras låtsasfrukost på stolen, SMS, samtal, FB-grattis, fika med sköna vänner med egengjord tårta (som tyvärr var finare än den var god) till härligaste middagen som nyss åts. Tournedos och rödvin på en måndag – det är livet det!

20110404-195126.jpg

20110404-201458.jpg

20110404-201518.jpg

20110404-201535.jpg

20110404-201553.jpg

20110404-201611.jpg

13 responses to “Tack!

  1. Nämen, är det födelsedag? STOR grattiskram, hoppas kvällen blir fortsatt bra!!

    • Tack! Den blev toppen! Förutom att vi fick veta att en när och kär ramlat och slagit sig så illa att det blev ambulans till sjukhuset och operation… Stackars…

  2. Tårtan var visst lika god som den var fin. Jag satt som på nålar för att hålla mig och inte ta en bit till.

  3. Grattis, Grattis!

  4. Grattis till söta lilltjejen från oss!

  5. Så du fyller år idag, GRATTIS till dig (i sista minuten :))!
    Jag har också ett Head-racket – superbra! Goood maten såg ut, goooood tårta (I guess), ser jättetrevligt ut helt enkelt 🙂

  6. Eller heter kanske EN racket? Eller vad heter det egentligen? :/

  7. Har du börjat spela tennis eller någon som vill att du börjar? 🙂
    Lustigt för J sa till mig igår – ska inte du börja lära dig spela tennis… Ha ha – men jag genomskådade honom direkt – det är bara kort kjol han vill se mig i – ha ha. KRAM!

    • Jag ska börja! Och kjolen är nog Mats våta dröm… Känner inte att jag kommer ha den på mig. Sa ”fin, men kan vi byta den till ett par shorts” men han insisterade på att jag skulle ha den kvar och tyckte vi kunde köpa ett par shorts också istället. Haha!

Kommentera

