Little Venice

Jag och vännen Anna promenerade i Little Venice idag. Verkligen charmigt med kanalen och alla husbåtar. Att solen sken och värmde upp stan till dryga 20 grader gjorde inte saken sämre.
Vera sov, men jag tror hon hade gillat. Jag tror definitivt att lite äldre barn skulle göra det. Hade zoo stått på mitt schema under Londontrippen med barn hade jag börjat här. Tittat på allt det fina, ätit en glass och sedan tagit båten till zoo.

20110406-220443.jpg

20110406-220513.jpg

20110406-220534.jpg

Kommentera

