Slut på ursäkter

Jag kom ju igång bra, men sen har ursäkterna avlöst varandra.

Först kunde jag inte springa för att jag var förkyld, sen för att vi gjorde en Frozen Embryo Transfer i hopp om ett syskon till V, sen ville jag inte för att tyckte lite synd om mig själv över misslyckandet och mensen som kom med det och sedan hängde ett envist halsont sedan förkylningen kvar länge.

Men nu alltså. Slut på ursäkter och den där milen i veckan ska bli verklighet. Jag började igår med 4 kilometer. 28 minuter!!! Riktigt dåligt och riktigt jobbigt. Var grymt tung i benen. Skyller det på de cirka 4 mil på cykel vi avverkat i helgen och laddar om till morgondagens runda. Idag vila.

6 responses to “Slut på ursäkter

  1. Åh, jag vet..Har precis fått mens efter ännu en misslyckad ivf och jag tror att man behöver få tycka synd om sig själv i ett par dagar.. Jag sätter gränsen vid 3 dagar (även om jag vill gömma mig för evigt i en grotta och aldrig mer komma ut) men livet måste ju gå vidare på något sätt…
    Grymt med motion och att vara utomhus, det ska jag vara i påskhelgen, när jag har tyckt klart synd om mig själv!

  2. synd att det inte blev något med FET.
    Duktig du är som börjat springa. Själv har vi spikat ett datum för återbesök och hoppas att motivationne kommer snart så jag kan komma i form till nästa IVF.

  3. Vad kul att höra att ni försöker göra syskon till V, men skit-trist att det inte blev nåt den här gången! 😦

    Och stort heja på med springträningen!
    /Cissi

  4. Jasså, du kom igång ändå? Grymt! På’t bara 🙂

  5. Pingback: FET | Queenstreet

  6. Pingback: Året som gick « Queenstreet

Kommentera

