Mer än önskvärt

En syn jag möts av allt för ofta på lekplatsen. Det där med låga jeans… Inte alltid så bra kanske… Fel cleavage att visa på något sätt…

10 responses to “Mer än önskvärt

  1. Kan inte lära Vera att hon ska posta vykort där?! Jag skulle älska att höra hur det går :o)

  2. Hahaha! Så roligt och bra inlägg och bild.

  3. usch!

  4. Men herregud. Hur kan man inte veta att halva arslet hänger ut? Isch.

    • Men eller hur? Alltså jag har inga så låga byxor, men jag har ett bar baggy jeans som ibland (då jag tränat bra, hehe) hänger lite. Så fort de är ens i närheten av att åka ner lite för långt drar jag förstås upp dom, för man KÄNNER ju det, eller hur?! Fattar inte…

  5. Undrar om hon inte fryser om sitt myntinkast?

  6. Är det Mats på bilden?

Kommentera

