Helgen i bilder

Jo men visst var det så. Att vi for till New York. Bara jag och Mats. Vera bodde hos goda vänner, en familj med två barn på 5 och 7 – Veras idoler. Allt gick över förväntan. Både för dom och för oss. Vi hade en toppenhelg och vad det verkar hade Vera det också. Så här ungefär såg vår ut:

Detta bildspel kräver JavaScript.

14 responses to “Helgen i bilder

  1. Tyckte väl att det var Empire State Building i förra inlägget 🙂
    Schysst weekend 😉
    Men, hur orkar ni åka bara över helgen, det är ju måååånga restimmar?

  2. Eeeh… Kram oxå 😉

    • Kram till dig med! Håller tummarna för era två! Och vår lilla här hemma är anledningen att vi orkar många restimmar på få dagar, vi orkar inte vara ifrån henne för länge! 🙂

  3. Kom du direkt ifran NY till tennisen idag? Du ar inte klok! Men vad harligt att ni kunde aka ivag dit en snabbis. Det maste ha varit tufft att vara borta ifran gulliga V. Hoppas vi ses pa onsdag – om du inte fortfarande har jetlag da…

    • Javisst gjorde jag det, haha! Galet, men jag ville inte missa. Klev av t-banan 10:59 så det var verkligen på håret att jag hann! Det var jobbigt att vara ifrån V, men när jag visste att hon var med sina bästisar kändes det bättre. Vi fick såklart ständiga telefonrapporter! 🙂
      Tyvärr blir det inget på onsdag för mig, inte pga jetlag utan det är Mats som är iväg och reser igen…

  4. Vad härligt ni såg ut att ha det! Är speciellt avis på guggenheim-museet! Jag fick ditt sms men jag fick för mig att jag inte vågade svara då jag inte var säker på vad taxan ligger på vid sms utomlands. Alldeles onödigt. Är jätteglad över ditt svar, vi hörs snart igen!

  5. Åh, nu blir jag avis! New York har jag inte varit i sedan 1999… Längtar tillbaka! Och dina/era fina bilder gör verkligen staden rättvisa!

    • Åh ja det är verkligen en fantastisk stad. ”Man skulle ha ett hus på landet och sen tillbringa sina semestrar här” var Mats slutsats. 🙂

  6. Pingback: Märklig företeelse | Queenstreet

  7. Pingback: Angenäm gentjänst | Queenstreet

  8. Pingback: Shopping utan barn | Queenstreet

  9. Pingback: Året som gick « Queenstreet

Kommentera

