FET

FET. Som i Frozen Embryo Transfer. Idag. Syskonförsök nummer två. Håll tummarna!

15 responses to “FET

  1. Åh! Håller så klart tummar och tår!

  2. Skojar du! Håller allt jag kan!
    Sommarkram!

  3. Håller tummarna hårt hårt!

  4. Håller tummarna att dte går vägen denna gången! Avis jag blir nu! Jag får snällt vänta 🙂

  5. Jag håller så många tummar det bara går och tänker på er. Hoppas, hoppas, hoppas att det går bra den här gången!

  6. Ida Högberg

    Tur du fixade midsommardagarna :). Nu hållet vi oxå tummarna! Kramar

  7. Har hållt tummarna hela dagen :). Tack för titten, så mysigt!

  8. Hoppas hoppas hoppas! Kram!

  9. Finaste M, tänker på dig och håller tummarna för er. Kram

  10. Hoppas..
    (Vi gjorde FET för ett tag sen, men fick neg på testet, igen, förra veckan. Det var ingen rolig midsommar..)
    KRAM!!!

  11. Men ÅH – massor av tumhållning från mig! *hållhållhåll*

  12. Tumhåll!

  13. Åååå, vad roligt!!! Jag håller tummarna och tror det kommer gå toppen!

  14. Pingback: So far, so good | Queenstreet

  15. Pingback: Året som gick « Queenstreet

Kommentera

