Svart såklart…

Blev med ny bikini för ett tag sen. Jag var i stan med pappa och jag fick honom att följa med upp på Åhléns för att kika om Scampi reades ut. Icke. Men jag provade i alla fall. Jag har en sedan tidigare och den köpte jag för runt tio år sen, och den håller fortfarande formen. Det tycker jag borgar för att en hiskelig tusenlapp för en pyttig bikini kan vara en god idé ändå. De billighetvarianter jag köpt sen dess har ju hållt ett år, högst två.

Jag testade en ursnygg röd och en dito svart. Den röda satt tyvärr inte som den skulle, men pappa frågade om jag trodde mamma skulle gilla, och eftersom hon är mindre än jag trodde jag den skulle passa henne perfekt. Då köper jag den till henne, sa pappa. Och tog samtidigt även min till kassan. Tack pappa!

Kommentera

