Kolhydratschockad

Mats och V var och simmade idag, så jag åt middag själv. Unnade mig en barndomsfavorit, nästan helt befriad från vitaminer…
När mamma värmde på pannkakor när jag var liten klippte hon ner dom i pannan, stekte på och serverade med valfritt tillbehör. Själv gillar jag dom bäst med bara socker… Sjukt gott! Till det en kaviarmacka för att bryta av det söta – et voila – kolhydratschocken är ett faktum.

20110824-223915.jpg

20110824-223935.jpg

20110824-223950.jpg

8 responses to “Kolhydratschockad

  1. Precis så gjorde min mamma också 🙂 Uppstektpannkaka – det bästa som finns!

  2. samma här. Men med kanel!

  3. Åh fina du, GRATTIS till graviditeten! Så himla roligt!
    Kram från mig, Anna-Bell

    • Tack snälla du! Nu hoppas vi att det ska gå hela vägen också… Du vet ju, man är orolig tills dom finns där… Nu är det ju dessutom väldigt tidigt så allt kan ju hända…
      Kram!

  4. Åh – så gör jag ibland också, men sockret på redan i stekpannan – mums! 😛
    Inte en vitamin så långt ögat kan nå! 😉

Kommentera

