En-in-en-ut

Jag försöker fortfarande anamma en-in-en-ut-tänket. Dvs, när jag köper något nytt måste något gammalt lämna plats. Och just nu tackar jag Ebay för hjälpen. En regnjacka in, en ut. Ekovänligt (nåja, egentligen borde man väl inte handla nytt alls för att vara riktig miljökämpe, men det lilla räknas det med tycker jag). Och dessutom blir det nya lite mindre dyrt.

Bye bye söta paraplyregnjacka som hängt med sen… ja det är länge. Bilden ovan är när V var nykläckt och då hade jag haft den i åratal redan. Imorgon skickar jag den mot sitt nya liv i Australien (!).

Kommentera

