Jag skulle aldrig sagt något…

Läste att Fraidi var i England på konferens. ”Ett tekniskt u-land” hävdade hon, ”inget wifi på hotellet”. Jag kommenterade och höll England lite om ryggen. Det skulle jag aldrig gjort. Strax efter märkte jag att jag inte hade någon mottagning på min mobiltelefon. Det blåste hårt och ösregnade ute. Tydligen tillräckligt för att slå ut en av de största mobiloperatörerna en hel dag! Det är sådana stunder man ångrar att man bestämt sig för att inte ha någon fast telefon.

Kommentera

