The End

Såg allra sista avsnittet av Entourage i veckan. Och det slutade… okej. Först. Sen… Ja jag vet inte. Kan man egentligen avsluta en serie på ett bra sätt? Blir man någonsin nöjd? Jag menar, man vill inte ha lösa trådar, ändå stör man sig på att de syr ihop allt lite för pyssligt i slutet. Man vill heller inte ha ett olyckligt slut, ändå suckar man om allt blir rosenskimrande. Och inte heller ska det vara som med Lost. Där åtminstone jag blev än mer lost efter sista avsnittet…

Finns det någon serie som fått ett bra avslut?

One response to “The End

  1. vilken sorg. jag har lite kvar innan sista avsnittet. tror jag ska spara lite till. och nej, jag tror inte att det finns ett klockrent slut på en tv-serie. film däremot är ju något helt annat.

Kommentera

