Förvaring är KEY

Jag vet att Mats inte håller med mig. Han tycker förvaring är överflödigt. Man ska helt enkelt inte ha så mycket saker att man behöver förvaring. Typ. Därav hans ”öppna garderob” i Stockholmslägenheten. Det funkade då. Innan barn. Nu. Not so much. Där är prylar överallt. Så när Mats varit borta i helgen har jag handlat lite korgar och lådor, så man åtminstone kan gömma undan allt snabbt vid behov. V tyckte dock det var roligare att gömma sig själv…

Detta bildspel kräver JavaScript.

One response to “Förvaring är KEY

  1. Bra förvaring är verkligen guld värt. Min sambo är en fena på att hitta förvaringslösningar och slänga saker medan jag är den som älskar att ha mängder med fina prylar framme. Min metod funkar inte så bra längre med tanke på min dotter…

Kommentera

