Trend eller tillfällighet?

Läggning: 15 minuter.
Sömn: hela natten!

8 responses to “Trend eller tillfällighet?

  1. Kanon, hoppas på trend! Var det mycket kink på eftermiddagen och kvällen?

    • Faktiskt så var det Mats som var med Vera. Har förstått det som att det gick rätt bra allt, men hon var tydligt trött sa han. Hon somnade dessutom i vagnen på väg hem från kusinträff på eftermiddagen, men han väckte henne efter ca 20 min.

  2. Härligt! Här har jag två kvällar i rad blivit utkörd av sonen mitt under nattning och han har därefter somnat själv i sin säng…”Mamma bort” vi får väl se hur det hela utvecklar sig! Jag som tycker att det varit så mysigt med nattningen nu efter jag börjat jobba heltid 🙂

  3. men va? har brothers and sisters slutat? har jag totalt missat…=/

  4. Miss Upsey Daisy

    Ropar hurra från göteborg 🙂

  5. Grattis 🙂 Satsar på trend!
    Kram!

  6. Låter ju lite som en utopi, säger jag som inte har några barn.

  7. Pingback: Hyfsad fortsättning | Queenstreet

Kommentera

