Största ögonblicket?

Sitter och går igenom gammalt material på datorn. Rensar. Spara. Slänga. Så kom jag förbi den här intervjun. Det var 2008 som NRJ bad mig åka till Zürich för att intervjua Pink. Har jag sagt att Pink är en av mina favoritartister? Det är hon. Det här var ett av de största ögonblicken i min yrkeskarriär so far. Gissa om jag var nervös?!

Tilläggas bör kanske, att Pink och maken Carey Hart återförenades innan skilsmässan hann gå igenom. 2009 genomgick de äktenskapsrådgivning och i början av 2010 bekräftade Pink att de åter var ett par. I juni i år föddes parets första barn. Dottern Willow Sage.

Kommentera

