Vad är det för fel på mig?

Dottern tittar på Totte. Jag kan inte låta bli att tänka dirty varje gång vi ser avsnittet som heter Totte och Malin. Berättarrösten säger ”Totte känner sig ensam. Han är trött på att leka med sig själv.”

Snuskiga, snuskiga mamman… Vad är det för fel på mig?!

7 responses to “Vad är det för fel på mig?

  1. hahaha japp så tänker jag me. Skönt att veta att man inte är ensam, fast vi kan ju vara få 😉

  2. Camilla Orreving Toniolo

    😀
    Jag har missat den Totteboken, men jo…. Jag hade nog tänkt likadant. han är trött pa att leka med sig själv, sa han och Malin börjar rulla? Tja… Du är definitivt inte ensam! 🙂

  3. Haha…lider av samma ”fel” jag och varje gång jag läser boken funderar jag på hur jag ska kunna läsa det hela på ett annat sätt 🙂

  4. Hahahahaha! Det är inte lätt att sålla i barnboksdjungeln – snuskTotte kan man ju inte läsa 😉

  5. HAHAHA! Kram på dig you dirty woman! 😀

  6. Hahahahahahaha! Jag bryter ihop! Du är för gullig…

  7. Miss Upsey Daisy

    Totte är dirty han. Inte alls tänkt så innan men hey.. nu kan jag inte se en tottebok igen ..

Kommentera

