Svaret är ja

Någon frågade mig om kulan syns ännu…

20111025-114629.jpg
Två dagar till halvtid nu! Och ultraljud. Spännande.

8 responses to “Svaret är ja

  1. Halvtid???!!! Det är ju helt sjukt så fort det går. Underbara, fina gravidmage 🙂 Kan sakna min lite…

  2. Camilla Orreving Toniolo

    Sa fint, sa fint!!! Ser alldeles underbart ut!

  3. Åh vad fin du är!

  4. Roligt!!!
    /Siri

  5. grattis =D
    förstår att kille eller tjej självklart inte spelar någon roll som mamma, men är det något ni hoppas på ändå? (:

  6. Kul att se din mage. Jag har ju halvtid om en vecka…. min är nog lite mindre tror jag. Ska ni ta reda på kön? Vi sket i det denna gången också.

Kommentera

