Besöksrekord

Hej och hå vad med klick min blogg fått idag. Den ”normala” dagsbesökssiffran har fyrdubblats! På grund av mitt inlägg om Mats nedan? Näe knappast. Men Zlatan släpper ju bok och folk verkar googla hans andra hälft allt vad dom orkar. Och bildgooglar man ”helena seger blogg” dyker mitt inlägg om nämnda kvinna upp som förstaträff… Gissar att de flesta blev lite besvikna, även om jag naturligtvis hälsar alla välkomna!

7 responses to “Besöksrekord

  1. Men shit, vad lustigt. Jag har för första gången googlat den där kvinnan nu ikväll och jag visste inte att Zlatan släppt nån bok, såg bara någon nyhet om att hon hade blivit överfallen och jag såg inte nått om dig när jag googlade henne, men jag hade redan läst ditt inlägg om Mats….

    • Jag var också tvungen att googla, för att se vad det handlade om. Då såg jag det där om något branddåd, var det samma som du läst? Det är tydligen något som står i Zlatans bok. Så nu sitter tidningarna och gör löpsedlar av varje kapitel verkar det som. Inga nyheter direkt…

      • Gick snabbt in på Aftonbladet eftersom jag gissade att det var där du var 😉 och såg om överfallet också. Men jo, även det från boken…

  2. Bra strategi! Jag ska börja smida planer. Vem bryr sig varför man ökar besökssiffran, huvudsaken att man gör det, liksom 😉

  3. Pingback: Året som gick « Queenstreet

Kommentera

