The Help

Såg den nyss. Vilken film. Nästan 2 1/2 timme lång. FÖR långt brukar jag tycka varje gång en film passerar tvåtimmarsgränsen. Inte den här. Otroligt gripande. Se den! Bring the näsduk!

5 responses to “The Help

  1. Miss Upsey Daisy

    Det ska jag. Tackar för tips!

  2. Åh älskade boken (Niceville) och längtar tills jag ska se filmen!

  3. Tack! Exakt vad jag behöver, ett bra filmtips!
    Helgkram!

  4. Fantastisk bra! Men man blev helt slut av att se den, mycket känsla och många tårar.

  5. Jag ska se filmen på fredag. Sa ju åt dig att läsa boken!

Kommentera

