Inte helt enligt plan

Här satt jag med hela första säsongen av ”An Idiot Abroad” och tänkte vi kunde premiärkolla ikväll. Men sambon (liksom dottern) är småkrasslig och har redan gått och lagt sig. Så vad göra nu? Tror det blir soffan med en kopp te och en bok.

5 responses to “Inte helt enligt plan

  1. O.o
    Avis på dig som inte har sett den säsongen än. Love it 🙂

  2. Vad läser du för tillfället?

    An idiot abroad har jag sett några avsnitt på SVT Play ur. Fantastiskt roligt tyckte jag 🙂

    • Jag är så långsam att läsa för närvarande att det är sorgligt. Håller fortfarande på med Ben Eltons Meltdown. Hittar sällan tid att läsa, så det tar tiiiiid….
      Vi försökte se serien på SVT Play i våras, men man fick inte kolla den i utlandet… Verkar som jag har något kul att se fram emot så fort sambon är pigg nog att skratta med mig!

  3. Pingback: Fripassagerare | Queenstreet

Kommentera

