Fripassagerare

Det bor ett troll i min mage. Och då pratar jag inte om bebisen. Vi verkar bli sjuka på löpande band här hemma… Men vadå. En lördagsmiddag bestående av mintte och torr toast – en kväll att minnas…

9 responses to “Fripassagerare

  1. Nej! va tråkigt att höra. Vi är bättre idag ingen feber för bägge barnen, men inte helt friska, jag mår sjuk liksom i halsen och huvudet. Hoppas att vi är friska alla i veckan och kan umgås. Kram på er

    • Skönt att ni är bättre, om än inte bra. Här hemma turas vi tydligen. Tror jag fått något liknande det jag åkte på för ett par månader sen. Mår illa som tusan och har ingen aptit, men kräks inte. Eller så är det något graviditetsrelaterat. Men så här sent ska man väl inte gå omkring och må illa?

  2. Jag kommer över med Pumpkin Paj imorgon det ska nog göra susen!

  3. Miss Upsey Daisy

    Det är det värsta jag vet att kräkas… ge mig feber ont i halsen förkylning bara jag slipper kräkas..

    • Säger detsamma. Tack och lov gör jag det sällan. Peppar peppar. Tror det är min envishet att inte kräkas som gör att jag istället blir dålig lite längre eftersom det sjuka måste ta andra vägen! 🙂

  4. Nej men fy stackare! Krya på er. Vår sjukdomsstatus verkar vara som hos er Vicki, halsont och huvudet, men ingen feber fast tröööött. Och Sandra, blir du inte av med Pumpkinpajen där mitt emot så kan du komma upp för backen med den. Kram på er

  5. Pingback: Biopremiär | Queenstreet

Kommentera

