Biopremiär

Dottern är på bio för första gången i sitt liv. Med pappa. Mys! Peter Pan.

20111127-105650.jpg

Jag ligger hemma fortfarande, men ska försöka ta mig ut och möta upp dom efter filmen. Det finns nämligen planer på julmarknad idag. Inte för att jag riktigt känner för att äta en massa kul mat, men solen skiner, det är dryga 10 grader ute och där kommer finnas både karuseller och renar att klappa och då vill jag också hänga med och se dotterns min!

4 responses to “Biopremiär

  1. vilken lyxsalong det där såg ut att vara 😮 sido-bord och allting! 😉
    en nyfiken fråga bara; förstår Vera engelska lika bra som svenska? Eller finns det svenska biofilmer där i London också?

    • Det ÄR en lyxsalong. Älskar den biografen. Man kan ringa på en kypare som kommer och tar beställning på dryck och snacks. Där brukade vi, innan jag blev gravid, sitta och mysa med varsitt glas rödvin och nötter till en bra film när vi hade barnvakt!

      • Glömde ju svara på din fråga. Vera förstår svenska bättre än engelska. Men hon ser på barn-TV på engelska varje kväll och vi går på olika aktiviteter där det bara talas engelska, så nog är hon med rätt bra även där.

  2. Pingback: Julmarknad med skattjakt | Queenstreet

Kommentera

