Nyckelordet är ”spring”

Att shoppa som gravid är ju sådär. Det mesta behövs liksom provas. Men så dök H&M’s vårkatalog upp i brevlådan. VÅR! Vår, vår, vår. Jag borde förstås veta att det kommer dröja minst till mitten av sommaren innan jag kommer kunna ha några av mina vanliga kläder (plus att en hel del kommer gå bort ändå för att de inte är amningsvänliga), men ändock. Att bläddra i den och tänka ”den här kan jag faktiskt använda, på riktigt, ganska snart” kändes ändå rätt kul.

Fast det var ju inte en uppsjö av saker som talade till mig. H&M är ju kanske inte det stället jag helst lägger mina pengar, mest för att om det är något iögonfallande så vet man att man kommer hamna på en fest med någon i samma outfit. Men dessa prylar skulle nog ändå kunna få flytta hem till mig:

Lite längre variant av MC-jackan. I riktigt skinn.

Söt vippig jeansklänning. Som inte går att amma i... så den lär går bort.

Fin tunika i bomull/siden med små blommor och fåglar. Och med knappslå = amningsbar!

Emaljarmband som finns i regnbågens alla färger. Jag kan tänka mig... allihop!

Jag tycker det är galet svårt att hitta fina BH's utan bygel, så denna kommer nog få följa med hem även om den inte går att amma i.

Liksom denna.

2 responses to “Nyckelordet är ”spring”

  1. Bläddrade igenom vårens H&M-katalog med en gäspning. Tycker det var rätt mycket trist. Haha, gud, vad neggo jag är. Det var en röd blus, någon klänning, och så den svarta bygellösa bh:n – det var allt som var intressant.

    I morgon ska jag kolla om den fina Filippa K-klänningen jag kollade on för ett par veckor sedan finns kvar 🙂

  2. ”kollade on” var något nytt – även för mig. ”Kollade på” ska det naturligtvis vara 🙂

    Förresten, fin ny bloggmall!

Kommentera

