Tack mamma och pappa

Köp nr 2 för mammas och pappas julklapp. Det som skulle varit ett par stövlar. Blev ett par tofflor! Strax innan jul köpte jag ett par tjusiga sammetstofflor för lite för mycket pengar. Men jag ville ha något fint på fötterna här hemma i kalla lägenheten. Ett mjukare och bekvämare alternativ till inneskor när man har gäster. Jag travade runt i tofflorna någon vecka. Hann förstås slänga kvittot. När… jag plötsligt upptäckte att våra vita golv var märkligt flammiga. Sulorna färgade av sig… Sådan tur var fick jag byta. Tog ett par vanliga ballerina i jersey med liten rosett. Men så sprang jag på dessa på Topshops rea. Söta. Tyckte jag. Och tog med dom hem. Tack mamma och pappa!

20111231-143913.jpg

Kommentera

