TGIF trots allt

Vår fredagsutflykt gick i stöpet idag. Varmvattnet försvann så jag var tvungen att  vänta in rörmokaren istället. Men så när han var klar tänkte jag att det är ju ändå fredag. Klart vi ska luncha ute på restaurang på tu man hand, jag och dottern.

Jag tror vi njöt i fulla drag båda två. I sakta mak petade vi i oss vår pasta. Inget klagande. Inget tjatande. Inte ens en liten penne tappades. Lite glass och kaffe på det och lyckan var total. I en hel timme satt vi där och bara njöt. Det är nog världsrekord för dottern. Något brukar alltid hända, men nu bara chillade vi ihop.

Och dagen blir inte sämre direkt. Nu ska jag gå och sätta på lite kaffe och mysfika med goda vänner som är på väg över för lek och snack. TGIF trots allt!

One response to “TGIF trots allt

  1. Pingback: Är det inte det ena, är det det andra… | Queenstreet

Kommentera

