Inte på topp…

… trött och lite halsont idag. För att inte tala om svullna fötter. Förra graviditeten samlade jag inte på mig något vatten alls. Denna dubbelt, verkar det som.

Tur då att man har en sambo och en dotter som går ut och åker sparkcykel och matar ankor så jag kan bara vara en stund. De kom hem för lunch och Mats sa till dottern ”ja så här är det i din mammas familj förstår du, vid halvett går man fortfarande omkring i morgonrock”. Tror det var en pik till dig (också), lillebror Martin!

2 responses to “Inte på topp…

  1. Camilla Orreving Toniolo

    Snaaart är du igenom!
    Och nagon gang i framtiden längtar du kanske tom tillbaka till just den här tiden. 😉

    Pa tal om namndiskussionen; Ingrid? Greta? Elsa?
    Ake är ju redan klart 😉 men Oscar hette faktiskt Edgar ett par dagar före han föddes. Bra namn! 🙂 Vara andra favoriter var Anton och Moritz.

    • Ja namn ja. En del är ju redan tagna tyvärr. Vi gillar Ingrid, men några vänners dotter heter så. Greta heter vår dotter i andranamn, så det gillar vi skarpt 🙂 Och Elsa är för mig en Golden Retriever, då jag känner en sån så det funkar inte. Anton är bästa vännens son men Moritz har jag inte tänkt på. Mauritz har vi ju, men Moritz är inte dumt det heller. Tål att tänkas på.
      Så Oscar var en Edgar? Kul! Tycker det är ett grymt coolt namn!

Kommentera

