Bakislunch

Fest igår. Slitet idag. Jag känner mig nästan som bakis fast jag bara drack vatten. Men jag tror att det är ungefär lika tufft att gå på fest med 20 extrakilon och en livlig bebis i magen som med sju drinkar innanför västen. Så idag. Långfrukost. Pyssel hemma. Tacksamma för dotterns vän P som fastnade i dotterns målarbok sist. Den ville dottern sitta med länge i morse. ”Som P brukar göra” sa hon och ritade på medan vi sippade kaffe:

Efter det en promenad i solen och lunch i Hampstead. Där finns en liten ”låda” där världens godaste crêpes gräddas på löpande band.

Man kan välja allt från crêpes med bara socker, till de med ratatouille, spenat, Nutella, banan, belgisk mörk choklad, rom mm. Vi körde på ost och skinka idag, något som gillas av hela familjen, särskilt den yngsta medlemmen:

Bakislunch som slår både pizza och hamburgare om du frågar mig!

Kommentera

