Grisfötter

Sa jag att mina fötter och ben svullnat under den här graviditeten? Att de samlar på sig vatten som aldrig förr? Så här såg de ut när jag tog av mig strumpor och sockor. ”Fräscht…” summerade Mats.

6 responses to “Grisfötter

  1. Uj och ont gör det. Fyttiprutt va jobbigt. Snowjoggings fick jag ha den sista månaden med bägge barnen. Jag kände mig självklart glittrande vackert gravid 😉

  2. Camilla Orreving Toniolo

    😀 Schnygging! Du far trösta dig med att du har bra mycket snyggare ben i vanliga fall. 😉 Just det; Glöm inte att GLITTRA i detta välsignade tillstand!!!

  3. Pingback: Ytliga nojjor | Queenstreet

Kommentera

