Alla vägar bär till… Göteborg!

Fick precis ett nyhetsmail om att Madonna kommer till Ullevi i sommar. Madonna OCH Springsteen på en och samma sommar. Det är i Göteborg det händer!

2 responses to “Alla vägar bär till… Göteborg!

  1. Jag såg Madonna sist hon var där….för två år sedan? Mjae tycker jag (är en stoor fan sedan unga år….men hon häll inte måttet). Springsteen däremot skulle jag gärna se.

    • Äsch vad trist. Men jag måste nog bocka av henne från min vill-se-någongång-lista ändå! Fast nästan ännu hellre vill jag sätta ett kryss bredvid The Boss!

Kommentera

