Flaggfri födelsedag

Vi tänkte vår bebis kanske skulle få flaggdag på sin födelsedag. Men nu har ju redan kronprinsesseparet fått sin bebis. Ingrid? Det får vi veta imorgon. Idag imponerades jag av Daniel som bara timmar efter födseln höll presskonferens om sitt livs största händelse. Själv kunde jag knappt ringa nära och kära med nyheten då dottern kom till världen, tänk då att berätta det för samlad media!

Bild från Kungahusets Facebooksida

2 responses to “Flaggfri födelsedag

  1. Ja han är grym den där killen. Inte direkt så att han är född in i det heller! Om jag ser så där fräsch ut mindre än ett dygn efter jag fött barn kommer jag att vara överlycklig 🙂

Kommentera

