Maggan eller magen?

Häromdagen funderade jag. Undrar vem som brister först. Magnolians knoppar eller jag. Blommar jätteträdet utanför vår dörr då nya bebisen kommer hem tro?

20120223-222731.jpg

20120223-222749.jpg

9 responses to “Maggan eller magen?

  1. Miss Upsey Daisy

    Jag håller med dig gällande ”en in- en ut” tänket. Försöker verkligen att bara ha saker som jag använder och helst som det kontrollfreak jag är bara ha saker som jag känner till. Inte ha skåp och lådor fyllda av saker utan ha koll och på så vis inte ha för mycket.

    Det är rätt skönt faktiskt.

  2. Jag tror på magen jag 🙂

  3. Den är klurig. Skiner solen i en vecka då slår dom nog ut. Så föd barn nästa helg och när du är hemma igen då är det blom i träden 🙂

  4. Pingback: Tiden är knapp… | Queenstreet

  5. Pingback: Årets första | Queenstreet

  6. Pingback: Äntligen hemma! | Queenstreet

Kommentera

