”Man ser i ansiktet på dig att du ska föda snart”

Det fick jag höra idag. Och det må låta flummigt, men jag tar inte särskilt lättvindigt på sådana kommentarer. Inte längre. Då dottern föddes var vi hos MVC dagen efter hon var beräknad. Jag hade dittills inte känt ett smack. Barnmorskan sa just de orden till mig. Blahablaha, tänkte jag och gick hem. På väg hem gick slemproppen och och bara timmar senare satte det igång.

Själv tycker jag mest att den här är en rätt kraftig (i dubbel bemärkelse) indikation på vad som snart komma skall:

6 responses to “”Man ser i ansiktet på dig att du ska föda snart”

  1. Säger ju att det blir imorgon 😉

  2. spännande =D hoppas allt går bra!
    tror att det blir en pojke 8)

  3. ojojoj! tänkte att du såg så snygg och pigg ut idag. Hahaha nu tänker du jasså det brukar jag inte göra. Men snyggare och piggare då 🙂 Jag tror han kommer på Matsens födelsedag det brukar bli så.

Kommentera

