Vad trodde jag egentligen?

Jag hängde på låset, om man nu kan säga det om att shoppa på nätet, men… inget Marni for H&M för mig inte.

Vill man väldigt gärna så är Ebay redan överöst med Marni+H&M-prylar. Frågan är om man är beredd att betala priset? Upp till tre gånger högre än butikspris. Jag är det i alla fall inte. Ska bli intressant att se om andra är det, annars kanske man kan få hem en eller annan grej ändå…

4 responses to “Vad trodde jag egentligen?

  1. Pingback: Vad jag gjorde istället | Queenstreet

  2. Du är inte ensam! Bidde inget för mig heller.

  3. Pingback: Döm om min förvåning… | Queenstreet

Kommentera

