Gwyneth Paltrow för Lindex

Min första tanke är att hon är sjukt snygg. Och att hon passar för Lindex. Men sen undrar jag. Varför gör hon det? Jag menar där måste finnas tusentals mer creddiga märken och butiker hon kan vara ansikte åt. Och det lär ju inte vara för pengarna. Lindex liksom. Men sen tittar jag igen och slutar bry mig och blir lite avis att jag inte har en privat kock och en PT som kan se till så jag ser ut sådär efter två barn…

Bilder Lindex. Fotograf: Josh Olins. 

8 responses to “Gwyneth Paltrow för Lindex

  1. Ja, hon är verkligen sjukt snygg! Det är väl otroligt befriande att hon skiter ett stort stycke i creddiga märken och gör sin insats för något som kanske anses ”mellanmjölkigt”? Det blir jag väldigt glad över, känns jordnära.

    • Ja det måste nästan vara tanken med att göra så, att vi ska tänka på det viset. Och det funkar ju. Hon känns absolut jordnära. Förutom att hon är överjordiskt snygg då! 🙂

  2. Hon är verkligen vacker! och den där vita stickade tröjan…den var fin!

  3. Mmm… sjukt avis!!!
    Själv skulle jag se ut som en bearbetad julkorv i de där kläderna 😦

  4. Vad heter låten som är med i reklamen? 🙂

Kommentera

