Ja du lillasyster, så känner jag mig också!

20120324-124004.jpg
Gäsp!

11 responses to “Ja du lillasyster, så känner jag mig också!

  1. Tuss! Hoppas mamma får sova lite med lillasyster ibland.
    Kram!

  2. nämen lillingen vi får komma och besöka igen ser jag för du var ju tyst som musen när vi var där 😉

    • Nämen oj, , ser det ut som hon skriker? Det är en jättegäsp ju, så fortfarande rätt tyst! Ja förutom just nu i detta ögonblick när jag hör henne och Mats i sovrummet… Hon vill inte riktigt vad Mats vill. Nämligen sova!

  3. Kul att hitta hit!

  4. Har ni bestämt vad hon ska heta än? 🙂

  5. En sån liten sötnos!
    Känner mig faktiskt oxå väääldigt trött, vår lille palt har helt plötsligt börjat tycka att det är morgon vid 04.30 😦

    Fortsatt lycka till!

    Kram,
    XB

  6. Pingback: Lika som bär? | Queenstreet

Kommentera

