Inte som på film

Du vet när de får barn på film. När de sen trippar ut från BB smala som vidjor. Allt bara försvann. Bara sådär. Inte så här som på mig. Och som på (gissar jag) de flesta andra. Att man har en sisådär femmånadersmage en tid efter förlossningen. Innan allt liksom hittat tillbaka. Den har ju varit uttänjd ett tag, lilla (stora…) magen menar jag, så det är ju inte så konstigt.

20120327-155654.jpg

8 responses to “Inte som på film

  1. Nä livet är verkligen inte som på film 😉

  2. På film kommer barnen även ut släta , med öppna ögon och så är dom helt rena med väldigt underligt. Spetan Victoria Beckham hon spran några mil om dagen redan efter någon vecka. Säkert jätte bra för kroppen hmmm. Nej jag gillar det som Nicoli Kidman sa i en intervju, det tar minst lika lång tid att gå ner till sin vikt igen som hela graviditeten. Du är en fining Mi Kela även om lillmaggen är kvar ett tag till. Puss och tack för meddelandena. Hör av mig imorgon.

    • Haha, det är SÅ sant!
      Hur i h-e kunde hon springa så kort efter förlossning? Jag menar de första två veckorna känns det ju som att underlivet ska trilla ut bara man promenerar i sakta mak…

  3. Haha, det är inte mycket som är som på film!

    • Tur är väl det kanske. I de flesta fall. I just det här hade jag gärna tagit den där automatplatta magen istället för månader av träning! 😉

  4. Näe du, vi är nog lika där de flesta av oss tror jag. Allt har dessutom ett pris. Den som är platt kort efter förlossning betalar med något, tid med barnet? tid med familjen? sin ork och sitt välmående? Sunt med mage efter förlossning tror jag. Håller med Vicki, du är fin med mage och allt!

    Kram!

Kommentera

