Rumble In The Jungle, Thrilla In Manilla

Var tvungen att citera en av mina favvolåtar. Robyns Konichiwa Bitches (som i sin tur citerar boxningstugg, Mohammad Alis kända matcher). För att… För att det gick bara, haha!

Vad jag egentligen skulle skriva om var spelet Rumble (för iPhone). Har du testat? Ett bokstavsochordspel lika beroendeframkallande som Wordfeud. Ja åtminstone för mig. Ladda hem och adda mig. Om du vill. Jag heter NW3 och spelar oftast mitt i natten. Under den där tysta amningen (för att få bebis att så småningom fatta att dag är dag och natt är natt, uppmanas man prata med bebis vid dagmatning, men vara tyst och ha det mörkt vid nattamaten). Låter som jag spelat i en halv evighet. Det är lögn. Jag började i natt. Och spelade tills jag vunnit en match. Och ser fram emot fler i natt!

5 responses to “Rumble In The Jungle, Thrilla In Manilla

  1. Mhm blir lätt ett spelmissbruk det här ser jag. Jag har ögonen på dig 😉

  2. Stort stort Grattis till lillan!!

    Har inte glömt bort dig, vad kul att få fortsätta följa dig via den här bloggen! Fick en deja vu känsla när jag kikade in här, har jag inte varit här förut?

    Är bara inne som hastigast för att gratulera till lillasyster, det bidde en tös här också, 20 Mars. Har börjat landa lite mer i vardagen nu, första veckan grät jag mig igenom utan att veta varför, allt kändes bara upp o ner. Märklig känsla, å ena sidan är man lyckligast i världen för att i nästa stund känna som att jordens undergång var i antågande.

    Tack o lov att det släppt.

    P.s är jag den enda som inte har en iphone? 😉

    Susar förbi här snart igen, ha så det gott så länge!
    /Em

    • Roligt att du hittat hit. Igen? Ja kanske! 🙂 Och stort grattis till er lilla flicka! Bara fem dagar yngre än vår lillasyster. Mys! Ja de där hormonerna de gör saker med en man inte riktigt fattar! Skönt att det släppt.
      Må bäst och titta snart in igen!

  3. Har precis hittat RUMBLE jag också.

Kommentera

