Clever Kropp

I princip alla i vår omgivning har varit sjuka de senaste månaderna. Av och till. Kortvarigt och långvarigt. Jag har klarat mig. Tur som höggravid och nyförlöst tänkte jag.

Men kanske att det är kroppen som är lite smart. För nu när lillasyster är fem veckor och vi börjar få koll på tillvaron, ja då kom illamåendet och febern som ett brev på posten…

Hoppas dock fortfarande det är en tillfällig släng över dagen. Gissar att jag är lite väl optimistisk där…

3 responses to “Clever Kropp

  1. Nej men då va tråkigt. Det vore rackars tråkigt om du blir sjukling. Men vi finns här nära med hjälp under morgondagen om det behövs. Jag vet ju hur väääldigt dålig man kan känna sig 😉 Puss

Kommentera

