Sängläge

Sist blev det bättre av sig själv. Den här gången blev det bröstinflammation av det. 40,1 toppade febern med igår. Hade sjuk frossa. Idag ligger den ”bara” på mellan 38 och 39.
Läkare, antibiotika, paracetamol och ordinerad sängläge tills febern gett med sig. Förmodligen till imorgon kväll eller så då jag fått i mig två dagsransoner av medicinen.

20120508-123911.jpg
Känner mig riktigt risig faktiskt. Så pass att jag inte ens orkar surfa eller blogga (mer än detta då…) något vidare. Och då vet Mats, då är jag sjuk. Han ser datorn som min förlängda arm!

6 responses to “Sängläge

  1. Jag vet hur det känns, fick också bröstinflammation nu sist och mötte feberfrossan från helvetet. Hjälper ju inte direkt till att man ändå behöver amma och fixa både det ena och det andra mellan varven… Krya på dig!!!

  2. Nämen usch! Det där låter hemskt.
    Bra du fått meducin, vila nu!
    Krya på dig!

  3. Huga. Krya på dig snabbt!
    Kram!

  4. Pingback: Fråga doktorn? | Queenstreet

Kommentera

