Ja tack!

Klämde på den här idag. Funderar starkt på att den ska få flytta hem till mig för de födelsedagspengar jag har kvar från mina föräldrars grattiskuvert.

3 responses to “Ja tack!

  1. Jag har oxå varit där på webben och kikat på den idag. Den e fiiiiiiin. Du kommer inte ångra dig. När den kommer i tan då har jag en jag med och dom kan bli kompisar. Jag behöver ju dock en ajfone att lägga i min.😉

  2. Har du sett att den är på rea nu? Hoppas att du inte hunnit köpa den än!

Kommentera

