Tillbaka i vårt gamla kök

20120620-120152.jpg

20 responses to “Tillbaka i vårt gamla kök

  1. Hur känns det? Härligt eller inte? Gick allt bra med flytten? Hoppas det gick smidigt. Kram Åsa

    • Vet du, jag saknar London. Men mest alla er, alla fina vänner jag fått. Men jag saknar inte vår lägenhet. Den var helt okej, men nu när man sitter högt upp med ljus och rymd – ja då känner jag att jag kan andas lite längre ner i lungorna och att det ju är så jag vill bo. Ljust och fräscht, eller hur var det pjäsen hette? Haha!
      Kramar!

  2. Va, har ni flyttat hem? Det har jag helt missat…
    Kram

  3. Har ni flyttat, eller bara semester?

  4. Åh vad det var underbart att se dig idag! Stor kram och välkomna hem!

  5. Underbart! Välkomna hem❤ Hoppas vi kan ses snart! Stor kram Alex

  6. Åh, välkomna hem!

    • Tack! Hoppas vi kan få till en fika med våra småtjejer! Vi är mycket i sommarstugor men kommer vara och vända och tvätta i Stockholm lite då och då. Hur ser er sommar ut? När är ni ”fikalediga”?

  7. Nämen… är ni klara med London? Redan? Är det två år ni varit där? Hur som helst, välkommen tillbaka till moder Svea🙂

  8. Gött utan plast va! Här e det tomt utan er😦 Hoppas resan gick fin fint och att ni har haft blommor i håret under midsommar. Det är regn och grått i Londontown, imorgon food festival i Reagent Park om solen tittar fram. Puss på er hela gänget.

  9. Välkommen hem till stan!

  10. Välkomna hem igen!

Kommentera

