Lite misslyckat

Fyra komma trettiofyra. Kilometer. Kort. Fyra komma trettiofyra kilometer kort om de fem mil jag skulle springa ihop innan 31 juli. Mitt löpmål. Får skylla på den där trista förkylningen som hindrade min löpning en hel vecka, annars hade jag kommit en bit över de där milen.

Men ändå. En schysst start på min post-graviditets-träning. Och idag. Första gången under sjuttiostrecket på vågen. Heja! Visserligen stod där 69,5, men ändå. Under. Och alltså bara (?) nio och ett halvt kilo kvar. Ja med tanke på att jag låg plus sisådär 25 innan lillan kom så är nio dryga bara.

Ny månad och nytt mål. Den här månaden ska jag komma upp i distans. En mil ska klaras av innan 31 augusti.

One response to “Lite misslyckat

  1. Bra jobbat och kämpa på mot nya mål!

    Själv har jag inte räknat ihop, men nu kan jag springa mellan 6-8 km utan att det känns som om kroppen ska gå sönder🙂 Har köpt nya trailskor och tassar runt på stigarna här i skogen nära vårt hus. Så härligt!!!

    Kram! Spännande med NY förresten, vad skall du/ni jobba med där?

Kommentera

