London – Stockholm – New York

Ja så blir det. Efter en kort mellanlandning i Stockholm har vi nu siktet inställt på New York. Där bor vi kommande året. Tjoho! Ska bli så kul. Och spännande. Jag har ju bara varit där två helger ever, så alla tips och råd mottages tacksamt!

9 responses to “London – Stockholm – New York

  1. Men åh så underbart!!! Har inte ett enda tips för jag har inte varit där ännu, men i höst kommer jag o Joakim dit så då hoppas jag på tips från dig🙂. När åker ni? Kram

  2. Tomas Forsgren

    Var ska ni bo, eller är det det du letar efter, i.e. bra ställen?

  3. Tomas Forsgren

    Var där o kikade lite kort en gång i världen, Upper West side verkade bra då 2009, söder om Museum of Natural History. Upper east side är bra enl mig men kanske väl dyrt. Morningside tyckte jag verkade lite otryggt.

  4. WOW!!! Så bra när ni åker runt sådär i världen för då får jag massor med uppslag till aktiviteter, shopping etc.🙂 Ser fram emot N.Y.-uppdateringar framöver då🙂

  5. Åh så spännande!!!

  6. Men wow, så coolt! Jag blir lite avis…

  7. Men gud så härligt! Är det Mats jobb som tar er dit (funderar på bvad jag ska jobba med när jag blir stor nämligen:)
    Ska bli så kul att få följa dig i NYC!

    KRAM PRALLAN

Kommentera

