New York Fashion Week: Rodebjer

Jag fick en inbjudan från en i min mammagrupp. Till Rodebjers Fall 2013 Ready to Wear-visning.

Rodebjer. Kul av flera anledningar. Rodebjer är ju en av mina absoluta favoriter. Sen kändes det lite som att jobba igen. Letade nästan efter micken för att få springa backstage och göra intervjuer efter visningen.

Men vad som inte är som när jag jobbade. Är att här hemma finns två barn som gör att bilderna inte var ute här på bloggen i ett nafs. Utan först nu.

Men de är värda att vänta på. Där fanns en del fantastiska outfits och musiken – ja den sjöngs live av Nina Persson. Om jag filmade så du får höra? Klart jag gjorde!

Detta bildspel kräver JavaScript.

Kommentera

