Och priset för sämsta morsan går till…

Hon har gjort det miljoner gånger. Men när jag bestämde mig för att filma och skicka till mamma. Då hände det…

Kan tillägga att jag hann fram för att stoppa det värsta. Allt slutade bra. Utom för mitt samvete då. Det gnager en del.

3 responses to “Och priset för sämsta morsan går till…

  1. Oooooh Gud, höll på att dö och hade INTE hunnit läsa din text under! Skönt det gick bra!

  2. Oj, fy! Tur att det gick bra!

  3. Linda - mamma till Trent och Ella

    Hjälp! Värsta skräckfilmen trots att du skrev att det gick bra blev jag helt kall och rädd när hon ramlade. ”Min” lilla blastocyst som har blivit så stor. Grattis till dig lilla tjejen🙂

Kommentera

